Ką gi, likus savaitėlei ligi FiDi, buvo pabaigtos žymiosios ir daug apkalbėtos rikšos. Gamyba buvo sunki, ypač konstrukcinės dalies apmąstymas ir visos koncepcijos sumanymas - buvo praleista ne viena valanda, modeliuojant autokadu ir kitomis emuliacininėmis programomis, remtasi rehabilituoto dviračių daktaro Kęstučio žiniomis ir Ųdros daugiamečiu spontaniškumo ir spėjimo kriterijumi. Taip buvo išgimdyti brėžiniai ir padaryti keli maketai iš molio bei atlikti keli bandymai oro tunelyje.
Toliau, remiantis neišpasakytai sudėtingų matavimų duomenimis, buvo pradėta gamyba, naudojant moderniausią ir brangiausią studentams prieinamą techniką: “bulgarke” skill, neaiškiu grąžtu ir kempu. Tik daugiametės praktikos ir neišpasakyto talento dėka visi pjūviai ir konstrukcija idealiai susidėjo į vieną kūrinį, kuris pats save laikė. Aišku, būtų negarbinga nepaminėti jaunojo FiDi mokslinio bendradarbio Justino Dadono indėlio švarinant bei duodant savo kempą į visiškai neatsakingas rankas. Be tavo pasitikėjimo mūsų rankomis, Justinai, nieko nebūtų pavykę nuveikti.
Vėstant paskutiniams svarkės taškams, buvo atlikti performanco bandymai. Rezultatai nustebino labai maloniai ir viršijo bet kokius išankstinius paskaičiavimus ar lūkesčius: pusiausvyrai išlaikyt nereikėjo visiškai jokių pastangų, o moteriška ranka galėtų tai daryti visą dieną. Posūkiuose buvo stabilu ir nesveikai patogu sedėti panaudotose ikaruso sėdynėse. Taigi eisenos metu vienvietėje rikšoje keliaus dekanas, dvivietėje – pirmininkė ir sekretorė.
Naujausi komentarai