• Pasivaikščiojimas su Dinozauru po naktinį Vilnių

Šis įrašas į blog‘ą yra pirminko pažadas, kurį jis pavėlavo įgyvendinti maždaug 2 mėnesius. Tiems, kas nesekėte FiDi konferencijoje tvyrančių kalbų, galbūt bus naujiena, bet šiais metais Dino variklis pakūrėme ne fosilijų kuru, o fuksais. Viskas prasidėjo taip…

Per 8-FiDi posėdį buvo nagrinėjamas klausimas, kaip pertempti Diną. Niekam nežinomas žmogus pasiūlė jį nustumti. Tad jei tavo vardas yra įrašytas 8-ojo posėdžio ataskaitoje, gali garsiai visiems rėkti, jog tai tu sugalvojai šią išdaigą. Norinčių nestigo, visas rankų miškas išdygo.

Tad jau sekantį šeštadieni į medžio centrą atgužėjo 4 žmonės ir pabandė jį pajudinti. Nesigavo. Pamąstėme, kad stumimui reikės gauti, kokių nors leidimų. Na tai tikriausiai negausime, tai ir nereiks stumti. Pasiunčiau Kelpšą (žmogų, kuris šiais metais daro Diną) į Kelių policiją ir savivaldybę. Na ir jis gavo tuos leidimus bei policijos palydą… Sutarė Dino stumimą sausio 5 dieną (tuo metu dažnai sesija būna).

Supratome, kad nebėra kur trauktis. Kažkas pasiūlė, kad iki policijai atvykstant būtų šaunu bent pabandyti pajudinti Dinozaurą. Tad susirinkome 15 žmonių, viltingai pažiūrėjome į žalius Dino griaučius, stvėrėme virves ir timptelėjome.

Kaip matote, mums gavosi! Apimti neišpasakyto džiaugsmo nusprendėme iki Statoil jį nustumti. Bet pirminkas pamiršo vieną ypač svarbu dalyką padaryti- informuoti aikštelės savininką apie Dino Zauro pergabinimą.

FiDi veteranui Mockui sausio 3 dienos pietūs turėjo įsiminti, kai valgydamas pro langus pamatė žmonių ištempiamą Dino Zaurą. Visgi jis prisiėmė atsakomybę už jo saugojimą. Na bet šis nesusipratimas buvo labai greit išspręstas. Apačioje pavaizduota tempainčiųjų reakcijos priklausomybė nuo supratimo, ką jie daro:

Dinas tempiasi į kalną :)

Nepažįstamasis klausinėja, ką čia darote (nelabai, kas iš tempiančiųjų žinojo atsakymą į tokį sunkų klausimą).

Ai ir vėl tas Uždavinys susimovė!

Šiuo metu yra baigiamas montuoti video apie Dino perstūmimą. Tad smalsumui sukelti pateikiama keletas Olės darytų nuotraukų:

Taigi išaušo sausio 5 dienos vakaras. Susirinko Stepą išlaikiusių fuksų pulkas.

Pasipuošėme šviečiančiomis FiDi liemenėmis  ir patraukėme į nežinią(Saltoniškių g. 7).

Vaizdas pro vairuotojo skylę.

Vaizdas į vairuotojo skylę.

Komentaras- “Tuo metu Vilius mąstė, ar pasakyti fuksams, kad ties Šatrija dvi galines padangas nuleido. Kartu pasitarus su manimi, nusprendėme šio kozerio neatskiesti pareigūnams ir fuksams iki galutinio kelionės taško”

Susidomėjusi praeivė (prižadėjo tikrai FiDi sudalyvauti ir savo dukrą atsivesti!)

11a

Naktinės plaštakės mums padėjo vilkti.

Pabandėme nusifotografuoti.

Tuomet normaliai nusifotografavome.

Dėkui visiems prisidėjusiems. Dabar išvardinsiu jų vardus atsitiktine tvarka:

Marius, Tadas, Gedas, Tomas, Laurynas, Pijus, Rolandas, kristis, Vilius, Laurynas, Uždavinys, Simonas, Baliūnas, Lukas, Paulius, Algis, Bronius, Olė, Čeledinas, Darius, Kelpšas, Vaidas, Žygis, Mantas, Ignas, Viktorija, Šarka, Šernas, Aistė, Andrius, Gintarė,  Augustinas